1
Przejdź do strony:
» wezwanie do prokuratury... pomoc?
E-mail adresata:
Temat wiadomości:
Polecany wątek na forum Wieszjak.pl!
Treść wiadomości:

* do wiadomości automatycznie zostanie dołączony adres url wątku
Śledzony temat:
Postępowanie karne
Wybierz metodę powiadomienia o nowych komentarzach w tym wątku:
~greeen
188.125.*.*

12:48 07-02-2012
witam..
Mam pewny problem. bardziej mój chłopak ma problem, gdyż został oskarzony o paserke posiadajac dziwnym trafem kradziony telefon.

Dostał zawiadomienie o stawienie się na policji oraz do prokuratury za ok 2 dni.
Jest jednak problem gdyż dnia dzisiejszego musi pilnie wyjechać na drugi koniec Polski, by załatwić kilka spraw i pomoc przy chorym.

Pytanie...czy jest możliwość przesunięcia wstawienia się do prokuratury na kilka dni? Czy telefon do nich jest wystarczający?

Tak szukam jakiejś odpowiedzi ale nie znam się na prawie ,więc chciałabym uzyskać jakąkolwiek pomoc, bo to dla mnie ważne jak i dla niego.
 zgłoś do moderacji zgłoś naruszenie regulaminu
odpowiedz

13:36 07-02-2012
Twój chłopak ma obowiązek stawienia się do prokuratury w określonym terminie. Niemniej tam też pracują ludzie, niech zadzwoni i porozmawia o przełożeniu terminu. Być może prokurator się zgodzi.
odpowiedz

linki
reklamowe

~greeen
188.125.*.*

14:13 07-02-2012
w sumie to jest kwestia tylko kilku dni...bo w czwartek sie ma wstawic..ale w poniedziałek juz byłby gotowy aby tam pojechać..
myslisz,że taki powód byłby wystarczający? Gdyż on nie lubi kłamać, a jednak ten wyjazd jest jednak wyjątkowo ważny.
odpowiedz

15:58 07-02-2012
Witam,

proszę zadzwonić i po prostu powiedzieć co i jak i podać nowy szybki termin, kiedy może się stawić.

powinno to dać się załatwić bez problemów.

z poważaniem,

Roland Szymczykiewicz
---------------------
Pomogłem? - kliknij proszę "pomógł".Polecam się - adwokat Roland Szymczykiewicz. Moja strona: www.szymczykiewicz.pl
odpowiedz

linki
reklamowe

1
Przejdź do strony:

Społeczność »