Przejdź do strony:
» Mandat - POMÓŻCIE !!!
E-mail adresata:
Temat wiadomości:
Polecany wątek na forum Wieszjak.pl!
Treść wiadomości:

* do wiadomości automatycznie zostanie dołączony adres url wątku
Śledzony temat:
Wykroczenia i prawo drogowe
Wybierz metodę powiadomienia o nowych komentarzach w tym wątku:

11:15 26-01-2010
Witajcie! W dniu wczorajszym dostałem mandat karny na kwotę 200PLN oraz 6 punktów karnych. Moje pytanie brzmi czy mogę napisać prośbę o umorzenie mandatu bądź zmniejszenie jego kwoty o połowę do Urzędu Wojewódzkiego? Jako uzasadnienie chciałbym napisać, że jestem uczniem i nie posiadam żadnych rzeczy które mógłby mi zabrać komornik.

Interesuje mnie też jak wygląda ta cała procedura jeśli bym nie zapłacił tego mandatu i po jakim czasie do moich drzwi zapukałby komornik czy też poborca podatkowy?

Dzięki z góry za odpowiedź.
Bartek
  zgłoś naruszenie regulaminu

14:13 31-01-2010
witaj

raczej nie masz szans na zmniejszenie mandatu,mają taryfikator i tego się trzymają,radził bym Ci go zapłacić jak chcesz uniknąć wizyty komornika

mi za niezapłacony mandat wzięli z nadpłaconego podatku i to bez żadnych odsetek

pozdrawiam

linki
reklamowe

08:38 05-02-2010
A jak jesteś uczniem, to komornik może zabrac Ci książki i plecak.
To żart oczywiście.Jak nic nie masz, to nic nie zabierze.
---------------------
Donde una puerta se cierra, otra se abre.

12:46 06-02-2010
CYTAT(mada500 @ 5.02.2010, 8:38)
A jak jesteś uczniem, to komornik może zabrac Ci książki i plecak.
To żart oczywiście.Jak nic nie masz, to nic nie zabierze.

Hahaha biggrin.gif niech bierze, nie ma problemu. Nie zapłaciłem tego mandatu poczekam na rozwój sytuacji, i mam jeszcze pytanie po jakim czasie Pan komornik zapuka do moich drzwi? Oczywiście z tego co rozumiem moim rodzicom nie może przejąć żadnych rzeczy z powodu mojej pełnoletności tak?

Ciekawy też jestem czy w ogóle będzie mu się chciało fatygować po 200PLN ?

13:19 06-02-2010