1
Przejdź do strony:
» Umowa na zastępstwo a wakacyjne wynagrodzenie PROSZE O POMOC
E-mail adresata:
Temat wiadomości:
Polecany wątek na forum Wieszjak.pl!
Treść wiadomości:

* do wiadomości automatycznie zostanie dołączony adres url wątku
Śledzony temat:
Praca
Wybierz metodę powiadomienia o nowych komentarzach w tym wątku:

16:18 01-06-2010
Witam
proszę o pomoc a następującej kwestii:
Jestem nauczycielem na zastępstwo na umowie mam napisane iz nawiązuje się umowę z czas zastępstwa ( bez podania konkretnej daty zakończenia stosunku pracy) niestety w gminie jakiej pracuje oświadczono mi iż nie przysługuje mi wynagrodzenie wakacyjne
dlaczego? jaki art. wskazuje na to ?? czy jest to zgodne z prawem?
 zgłoś do moderacji zgłoś naruszenie regulaminu
odpowiedz

22:45 02-06-2010
Witam !
Mam dokładnie ten sam problem. To moja pierwsza praca i nie zwróciłam uwagi, że w umowie zapisano mi : zastępstwo na czas urlopu dla poratowania zdrowia p. Kowalskiego.. Znalazłam już pracę w innej szkole ale od września czy zatem mam bezpłatne wakacje czy też przysługuje mi chociaż jakies wynagrodzenie z tytułu urlopu za przepracowanie 10 miesięcy? Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie
odpowiedz

linki
reklamowe

16:32 03-06-2010
witam.

A na jakie art. KN czy KP powołano się w odmowie wynagrodzenia urlopowego?

Nauczyciel zatrudniony w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo zachowuje prawo do wynagrodzenia urlopowego za czas urlopu, który przysługuje mu w czasie przerwy wakacyjnej. Jeśli na umowie o pracę na zastępstwo nie ma określonej daty jej zakończenia, jak też nie dostała Pani do tej pory wypowiedzenia umowy, ani też zastępowany nauczyciel nie powrócił do pracy, to podpisana umowa nadal trwa i ma moc prawną. Wynika z tego, iż za wakacje należy się normalne wynagrodzenie.

pozdrawiam
---------------------
Odpowiadam tylko na Forum. Pytań przesłanych na P.W. nie czytam.
odpowiedz

09:20 04-06-2010